تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهویدیوها
  • کد خبر : 1333
  • تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
  • پ

    آخرین ویدیوی اینستاگرامی آزاده نامداری

    آخرین ویدئویی که آزاده نامداری در اینستاگرامش منتشر کرد مربوط به یک هفته پیش است. وی در این فیلم در کنار دخترش گندم آغاز سال 1400 را به مردم ایران تبریک گفت.

     

    گزیده ای از فعالیت ها و زندگی مرحوم آزاده نامداری

     

    به گزارش عصر گیلان، آزاده نامداری متولد نهم آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

    او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

    مرحوم نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنج شنبه سال به کار خود پایان داد.

    نامداری در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای پخش می شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

    وی هم چنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، هم چنین اجرای برنامه «شب نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

    او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجرا هر شب برنامه «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت.

    در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای شد.

    آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند. این دو در مهرماه سال ۱۳۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند.

    مرحوم نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفت و گو محور ” آبان ” بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفت و گوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

    در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس هایی از آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر (حجاب) در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می دهد. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

    ۷ فروردین ۱۴۰۰، پیکر بی جان آزاده نامداری در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

     

    جزئیات بیشتر از ماجرای فوت آزاده نامداری را از طریق لینک های زیر بخوانید:

    «آزاده نامداری» درگذشت

    کشف دست نوشته های مرحوم نامداری / فرضیه قتل منتفی شد

    آزاده نامداری باردار نبود/ هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد


    لینک کوتاه :
    کپی لینک

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر