تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 46040
  • تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
  • پ
    وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

    آثار سوء دوری از فضای آموزشی میان دانش آموزان و معلمان

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آثار سوء دوری از فضای آموزشی میان دانش آموزان و معلمان، گفت: عوامل اجرایی مدارس و والدین باید تلاش کنند آهنگ زیست در مدارس به روال عادی بازگردد.

    به گزارش عصر گیلان، یوسف نوری ظهر سه شنبه در حاشیه حضور در آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید مدارس این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه آموزش حضوری با قوت و قدرت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه متأسفانه دو سال دوری دانش آموزان از فضای آموزشی آثار بسیار بدی به جای گذاشته است، افزود: دوری از فضای آموزشی در بعد فردی سبب بروز برخی عادت‌های زیسته شده بود که با بازگشایی مدارس متأسفانه واکنش‌های رفتاری را به دنبال داشته است.

    وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اینکه این واکنش‌های رفتاری از عدم تحمل نشستن تا پرخاشگری و ترس نیز بروز و ظهور کرده است، گفت: یکی از توصیه‌های ما به والدین این است که فرزندان را نیز رصد و آستانه تحمل آنها را درک کرده و فشاری بر دانش آموزان وارد نکنند.

    وی با تأکید بر اینکه معلمان نیز باید با سحه صدر بیشتری با دانش آموزان برخورد داشته باشند، ادامه داد: طبیعی است بعد از دو سال فردی که در محیط قرنطینه‌ای حضور داشته و امروز وارد فضای آموزشی شده به صورت طبیعی تمایلات سرکوب شده آن در بازی و رفتارهای اینچنین در فضای مدرسه به صورت شدید بروز و ظهور می‌یابد.

    نوری تأکید کرد: لازم است عوامل اجرایی مدرسه و آموزش و پرورش این موارد را درک کرده و از سوی دیگر خانواده‌ها نیز با دانش آموزان مدارا کنند تا آهنگ زیستی به روال اولیه خود باز گردد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر